markisah

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Marko Vujic - 14 oktober 2010 20:38

Hej Hej!

Idag så varre skola såklart! Men idag var det en OK dag...

Dagen började sämst Bråkade me far min SORRY PAPPA, men men sen cyklade jag till skolan och sen Startade en härlig dag på skolan  men ja va lite sur men! Dora kom o typ HIJ MAJKO. Jag va inte på humör Dora så du vet, så jag typ Stick... Sorry om jag va otrevlig  ... MEN MEN GJORT E GJORT så jag kan inte ändra de... Aja sen varre nån lektion sen var de RAST weee.. Då varre kul för då va jag och spelade fotboll. Sen lektion sen Lunch o sen RAST weee.. Då spelade jag fotboll igen  Sen Var det nån lektion IGEN! O sen RAST.
Då var det Lövkrig o Läskiga Stina kom, Eek Men sen stack ja hem och skulle till musikskolan.. När den var klar skulle jag gå hem men sen kom Andreas och Ivana... O just Andreas Sundblad heter han. Han ville att jag skulle skriva nåt så vi kommer ha game night på Fredag!! Weee De blir CoD tror jag... O nu e han här!!! HERRA GUYS!!!! (P.S De va Ivanas fel att jag inte åt upp alla pankakor, så du vet Andreas    )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards