markisah

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Marko Vujic - 13 oktober 2010 15:08

  Hej Hej kära läsare som jag inte förstår VARFÖR LÄSER NI?! Men men kul att läsa min Ofc  

Jaja jag kom till skolan o sen fem minuter hör jag någon skrika från far o fosterland "HEJ MARKOO" En förklaring Dora...MEN De va inte dora. De va Ida och nån tjej som heter Stina´. Ida e skön men Stina... EWW hon går i 2:an o e skiträdd för henne... Nu tror ni "Haha Kolla den Morsgrisen han e rädd för en 2:a HAHA" Men ni skulle oxå va rädda Men WHAT EVA!!! A sen så hadde vi lektion De va kul jag ass garva Hela tiden  A sen hadde vi rast o då va de Dora som först såg mig... Då sa hon me sin dåliga baby-västergötländiska (Sorry om Felstavining) Hij Majko A iaf Sen varre Slöjd de va ganska bra utom i början när Emelie Skriker till ingen o alla i Fejan... Men Men blir ju inte hörselskadad...Men kunde bli

Sen varre lunch. När jag var klar så typ fnissade Michis till mej o blev lite Wtf?

Sen Rast o då va jag me Jocke... Sen nån B lektion. O Sen RAST IGEN va kul de e me rast. A då spelade jag fotboll me hela 6c o 3 från 6b.. då sa dom alla B mot C Då ja jag A mot G  Alla o Dora Skrattade =) MEN MEN Ska dra nu HERRA


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards